Close

.:: سبد خرید شما

آموزش کامل کار با افزونه یواست برای سئو و خوانایی محتوای وب سایت شما

⏱️ مدت زمان مطالعه: 18 دقیقه
🖋 نویسنده: نسرین عسگری 📅 22 بهمن 1397

ابزار تجزیه و تحلیل محتوا در پلاگین یواست (یاست) جنبه های بسیاری از مقالات شما را به وب سایت شما اضافه می کند. این افزونه، کار در زمان واقعی (به طوری که شما همانطور که می نویسید بازخورد دریافت می کنید)، و بررسی نحوه خواندن و محاسبه صفحات وب را برای شما آسان می کند. این پست از طریق بررسی مهمترین ویژگی ابزار تجزیه و تحلیل محتوا و نحوه استفاده و تفسیر بازخورد های آن، به شما راهنمایی می دهد.

افزونه یواست سئو

مهمترین ویژگی های افزونه یواست

رابط کاربری افزونه یواست، شامل چندین سربرگ قابل برنامه ریزی است – به این معنی که می توانید روی آنها کلیک کنید تا آنها را باز کنید یا آنها را ببندید. امروز، ما بر روی تیتر های خوانایی و تیترهایی که شامل کلمات کلیدی هستند، تمرکز می­کنیم. پس از آن تمام بررسی های سئو، را موزد توجه قرار میدهیم، که بسیاری از آنها بر اساس فوکوس بر کلمات کلیدی در زمینه مورد نظر هستند.

Yoast seo

تب خوانایی – بررسی و تجزیه تحلیل محتوای شما از لحاظ خوانایی

تجزیه و تحلیل خوانایی است که شامل چندین مورد است:

  • طول جمله
  • طول پاراگراف
  • توزیع عنوان ها
  • جملات پی در پی

طول جمله

طول جمله چه چیزی را بررسی می کند؟

طول جمله، همان طور که از نامش پیداست به بررسی طول جملات شما می پردازد. در واقع بررسی می کند که چند کلمه در یک جمله به کار رفته است. سپس محاسبه می کند که چند درصد جملات شما بیش از 20 کلمه هستند. اگر بیش از 25 درصد جملات شما طولانی تر از 20 کلمه باشد، باید برخی جملات طولانی خود را کوتاه کنید.

چرا طول جملات شما در خوانایی و سئو اهمیت دارد؟

خوانایی در سئو اهمیت دارد. گوگل دوست دارد محتوای با کیفیت بالا را منتشر کند یعنی: محتوایی که مفید باشد، زیبایی و خوانایی داشته باشد به سادگی درک شود. (و افراد هم مایل به پیدا کردن و به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت هستند). به طور معمول، متنی که شامل جمله های طولانی زیادی است، از لحاظ خواندن سخت است، زیرا پردازش جملات طولانی مشکل تر است. بسیاری از افراد هنگامی که جمله طولانی می شود، معنای جمله را گم می کنند. اگر جملات طولانی به دنبال هم بیایند، خواننده ممکن است نتواند به طور کامل معنای متن را درک کند. و این امر چیزی نیست که شما مایل باشید به بازدید کنندگان سایت خود بدهید. همچنین گوگل مایل نیست که این چنین متنی را به کاربران خود ارائه دهد.

طول پاراگراف

ارزیابی طول پاراگراف چه چیزی را بررسی می کند؟

ارزیابی طول پاراگراف بررسی می کند که پاراگراف های شما خیلی طولانی هستند یا خیر. ما توصیه می کنیم طول پاراگرافهای خود را کمتر از 150 کلمه حفظ کنید تا در هنگام خواندن بیشتر درک شود. پاراگراف طولانی خواندن را سخت میکند و می تواند جذابیت متن را کم کند.

چرا طول پاراگراف ها برای خوانایی و سئو اهمیت دارد؟

محتوای خوب بخش مهمی از هر استراتژی سئو است. بدون محتوا، رتبه بندی ای وجود ندارد. متنی که خوب نوشته شده باشد، معتبر و قابل فهم باشد، شانس بسیار بیشتری برای رتبه بندی، نسبت به چیزی که به سرعت به هم متصل می شود، خواهد داشت. یک مقاله عالی توسط پاراگراف های عالی تعریف شده است. این پاراگراف ها متن را با هم ترکیب می کنند و به مردم و موتورهای جستجو کمک می کنند تا آن را درک کنند.

توزیع عنوان ها

توزیع زیرعنوان ها (تیترها) چه چیزی را بررسی می­کند؟

توزیع زیر عنوان ها بررسی می کند که آیا شما در متن هایتان به اندازه کافی از زیر عنوان استفاده کرده اید؟

اکثر متون بیش از 300 کلمه به زیر عنوان نیاز دارند تا خوانندگان بتوانند متن را اسکن کنند. بنابراین، این بررسی شما را مطلع خواهد کرد که آیا متن شما به تعداد کافی زیر عنوان دارد یا خیر؟ اگر متن شما بیش از 300 کلمه باشد و هیچ زیر عنوانی نداشته باشید به شما پاشنهاد می دهد که زیر عنوان هایی را برای بهبود خواندن آن بخش از متن اضافه کنید.

چرا توزیع زیر عنوان برای خوانایی و سئو اهمیت دارد؟

خوانندگان تمایل دارند در نگاه اول محتوارا اسکن کنند، تا بدانند که متن چیست و تصمیم می گیرند کدام بخش از متن را بخوانند. زیر شاخه ها یا زیر عنوان ها در این امر به آنها کمک می کند. زمانی که متن شما حاوی هیچ زیر عنوانی نیست و یا بخش طولانی متن با یک عنوان دنبال می شود، اسکن کردن متن برای خوانندگان شما به طور قابل توجهی سخت تر می شود.

اگر بازدیدکنندگان نتوانند به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند، احتمالا سایت شما را ترک خواهند کرد و گوگل پاسخ دیگری به جست و جوی آنها خواهد داد. در واقع میتوان به بیان ساده گفت : موتورهای جستجو در مقابل افرادی که از سایت شما خارج میشوند، ظاهر می شوند و می­گویند: ظاهرا این صفحه آنچه را که به دنبالش بودید را به شما نداد. این ممکن است بر رتبه بندی شما تأثیر منفی داشته باشد.به همین دلیل است که ساختار متن و استفاده از عنوان بر SEO تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، موتورهای جستجو از عنوان شما استفاده می کنند تا تعیین کنند محتوای وب سایت شما در رابطه با چه چیزهایی است. اگر متن شما عنوان های لازم را نداشته باشد، این کار نه تنها برای آنها سخت تر می شود، علاوه بر این شما نیز فرصت بهینه سازی عنوان های خود برای کلمات کلیدی و عبارات خود را از دست می دهید.

جملات پی در پی

جملات پی در پی چه چیزی را می کند؟

بررسی جملات پی در پی ارزیابی می کند که آیا متن شما شامل سه جمله یا بیشتر در یک ردیف است که همه با یک کلمه مشابه شروع می شوند. این شامل عنوان هایی است که با کلمه مشابه جملات قبلی یا بعدی شروع می شوند.

چرا تنوع در نحوه نوشتن جملات برای خوانایی و سئو اهمیت دارد؟

به طور کلی، پاراگرافی که حاوی بسیاری از جمله های متوالی است که همه با یک کلمه مشابه شروع می شوند،برای خواندن خوب نخواهد بود. کلمات تکراری سبب می شود که احساس کنیم متن متنوعی وجود ندارد. این بدیهی است که این امر سبب می شود، متن برای خواندن مناسب نباشد. در بدترین حالت: این متن برای خوانندگان ممکن است آزار دهنده باشد و وب سایت شما را ترک کنند. بنابراین، در حالی که در یک متن سه جمله متوالی شروع یکسانی داشته باشند، آن متن اهمیت بسیار کمی در سئو خواهد داشت.

به خاطر داشته باشید که بهترین خدمت به مخاطب، ارائه بهترین محتوا به اوست و این امر استراتژی کلیدی SEO است.

تب آنالیز سئو

تب آنالیز سئو – بررسی و تجزیه تحلیل محتوای شما از لحاظ سئو

بخش دوم آنالیز سئو است، جایی که شما می توانید جزیئات را ویرایش کنید،در این بخش، کلمات کلیدی و موارد متنوع دیگری از سئو را مورد بررسی قرار می گیرد.

پس از وارد کردن عبارت کلیدی خود،آنالیزگرهای سئو به بررسی کلمات کلیدی شما در :

عنوان مقاله

عنوان مقاله یکی از قسمت های مهم برای سئو است. عنوان مقاله شما، اولین و تنها چیزی است که کاربر در ابتدا میبیند. همچنین عنوان شما، اولین چیزی است که موتورهای جستجو بررسی می کنند تا تشخیص دهند متن شما در رابطه با چه موضوعی است.

همچنین بخوانید:   عبارات کلیدی و انتخاب درست آن ها برای سئو سایت در موتورهای جستجو

بنابر این ضروری است تا شما از کلمه کلیدی خود در ابتدای عنوان مقاله خود استفاده کنید تا کاربر با خواندن عنوان شما وارد سایت شما شود.

پاراگراف مقدماتی؛

پاراگراف ابتدایی متن شما، توسط موتورهای جستجو و همچنین کاربر مورد بررسی قرار میگیرد. بنابراین لازم است تا شما در پاراگراف اول مقاله خود حتما از کلمه کلیدی خود استفاده کند. زیرا اگر کاربر، پاراگراف اول مقاله شما را بخواند و تشخیص دهد که کلمه کلیدی که خواسته بود در این پاراگراف ظاهر نشده است، حتماً از سایت شما خارج خواهد شد.

عنوان (ها)؛

عنوان های داخل مقاله این اجازه را به کاربر می دهد تا به طور اجمالی مقاله شما را مورد بررسی قرار دهد. هنگامی که شما از کلمه کلیدی در عنوانهای داخل متن خود استفاده می کنید این امکان را به کاربر می دهید تا به راحتی با متن شما ارتباط برقرار کند.

نشانی اینترنتی[1]

محتوای شما مستحق یک URL به یاد ماندنی است. URL مناسب برای جستجوگرها چیزی است که متمرکز و نه خیلی طولانی باشد. سعی کنید URL های خود را ساده و کوتاه نگه دارید. یک URL خوب باعث می شود بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو به آسانی آنچه را که جستجو کرده اند، بیابند. این URL باید باعث شود که کاربران بر روی آن URL کلیک کنند. در صورت امکان، نشانی اینترنتی شما نباید حاوی عبارات یا اعداد زیادی باشد. ایده بسیار خوبی است که از کلمه کلیدی خود برای URL خود استفاده کنید.افزونه یواست شما را در این زمینه راهنمایی می کند.

yoast-seo-branding

محتوای مقاله

گوگل تمامی صفحات متن شما را مورد بررسی قرار می دهد. بنابراین لازم است تا شما کلمه کلیدی مورد نظر خود را در تمام متن به کار بگیرید. البته این استفاده باید در حد معمول و طبیعی باشد.

توضیحات متا

در این قسمت شما می توانید توضیحات متای خود را ایجاد کنید که باید متن کوتاهی باشد که موضوع اصلی مقاله شما را توصیف می کند. اگر توضیحات متای شما دقیقاً همان چیزی باشد که کاربر سرچ می کند، گوگل متن متای شما را به همان صورت که خودتان نوشته اید، در زیر URL شما در صفحه جستجو نمایش می دهد. اما اغلب گوگل به طور خودکار توضیحات متا را تولید می کند، زیرا گاهی گوگل بهترین ها را می داند.

برچسب های تصویر [2]

تصاویر می توانند تقریبا هر پست یا صفحه را بهبود ببخشند – به یاد داشته باشید که “یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد.” مقاله شما با تصاویر بسیار جذاب تر می شود. هنگامی که شما تصویری را برای متن خود انتخاب می کنید. این هشدار برای شما ظاهر می شود و از شما می خواهد که یک متن جایگزین برای تصویر خود انتخاب کنید.

افزونه یواست لینک ها و عکس های موجود در متن مقاله را هم مورد بررسی قرار می دهد.این پلاگین همچنین تعداد کلمات و فوکوس بر کلمات کلیدی را در مقاله محاسبه می کند. علاوه بر این، افزونه یواست چگونگی توزیع کلمات کلیدی در صفحه را، بررسی می کند. شما نمیتوانید کلمه کلیدی را چندین بار در متن ذکر کنید و یک گلوله سبز دریافت میکنید. مقاله شما باید حاوی تعداد معینی از کلمه کلیدی یا مترادف های آن باشد.اگر شما دو مقاله متفاوت با یک کلمه کلیدی مشابه در سایت خود داشته باشید، در جستجوی گوگل هر دو مقاله شما نمایش داده می شوند. اما لازم است اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید که : “چرا شما نباید برای یک کلمه کلیدی، بیش از یک مقاله داشته باشید؟”

گلوله های سبز یاست یواست

گلوله های سبز

اگر یک مقاله با سئو نسبتا خوب بنویسید – بر اساس معیارهای فوق – افزونه به شما یک گلوله سبز را پاداش میدهد. در ضمن، بعضی از مردم آنها را چراغ سبز می نامند، اما ما ترجیح می دهیم که آنها گلوله بنامیم. اگر دستورالعمل ها را دنبال کنید و صفحات و پست های خود را طوری طراحی کنید تا گلوله های سبز دریافت کنند، احتمال شانس رتبه بندی بالا در جستجو وجود دارد. اما اگر شما تمام گلوله های سبز را دریافت کرده اید و هنوز در رتبه بندی، جایگاه خوبی ندارید باید بررسی کنید که مشکل از کجاست؟

مراقب باشید: محتوا قبل از SEO است!

در ابزار تجزیه و تحلیل محتوا، محتوا قبل از SEO است، بنابراین اولین و مهمترین نکته، نوشتن مطالب جذاب است. تلاش خود را برای نوشتن یک مقاله جذاب، ساختار یافته و قابل خواندن قرار دهید و سپس از بررسی های تب خوانایی استفاده کنید تا مطمئن شوید که متن شما زیبا و آسان است.

هنگامی که شما بهینه سازی متن خود را برای خوانایی انجام می دهید، نگاهی به تب آنالیز سئو هم داشته باشید.اگر کلمه کلیدی خاصی را مد نظر داشته اید و متن خود را متناسب با آن نوشته اید، کلمه کلیدی خود را در قسمت کلید واژه کانونی وارد کنید و وضعیت گلوله سبز را بررسی کنید که آیا گلوله سبز دریافت کرده اید؟

8 گام ساده برای بهینه سازی متن

در ادامه می خواهیم هشت گام اصلی برای بهینه سازی متن را برای شما شرح دهیم. شما با مطالعه این هشت مورد و رعایت آن می توانید مطمئن باشید که یک مقاله عالی از نطر خوانایی و سئو خواهید داشت. و حتما با رعایت این اصول می توانید رتبه خود را در گوگل بالا ببرید. البته به شرط اینکه تولید محتوای منحصر به فرد را فراموش نکنید.

در ادامه با این هشت گام با ما همراه باشید.

مرحله 1: متن خود را در وردپرس قرار دهید

منحرف کردن نوشتن رایگان Distraction free writing

وردپرس دارای یک حالت نوشتن رایگان است که شما را قادر می سازد تا در قسمت وردپرس بنویسید بدون اینکه منو، نوار ابزار، جعبه دسته ها و غیره منحرف شود.

yoast

اگر انتخاب کنید که متن خود را در وردپرس قرار دهید، بدون هیچ گونه قالب بندی کپی کنید. این به این دلیل است که همه ی قالب بندی ها باید در وردپرس انجام شود تا از مسائل مربوط به سازگاری پوسته ای که از یک برنامه دیگر انجام می شود جلوگیری شود. اطمینان حاصل کنید که زیر عنوان ها را به صورت عنوان 2، زیر عنوان های 3 و غیره تنظیم کنید. سپس عنوان پست خود را – عنوان 1 را – در کادر عنوان قرار دهید.

مرحله 2: نمرات خوانایی خود را بررسی کنید

روی برگه تجزیه و تحلیل خوانایی کلیک کنید و امتیازات خود را برای آنالیز خوانایی بررسی کنید. گلوله های سبز نشان می دهد کدام جنبه از محتوای شما خوب است، در حالی که گلوله های نارنجی و قرمز نشان می دهد که در آن موارد شما می توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید. با کلیک روی چشم کوچک بخش هایی را که تجزیه و تحلیل خوانایی، یک مشکل را شناسایی کرده است را، برجسته می کند. این بررسی های محتوا به شما کمک می کند مقاله خود را برای خواندن آسان تر کنید. اطمینان حاصل کنید که کل گلوله – یکی در سمت راست بالا در قسمت پشت پست خود – سبز است. اگر بیشتر جنبه های قابل خواندن را پوشش دهید گلوله کلی سبز خواهد شد.

گام 3: تعدادی از تنظیمات را انجام دهید

تحلیل تجزیه و تحلیل خوانایی به شما می گوید که قابلیت خواندن مقاله شما بهبود می یابد. برخی از این مسائل به راحتی حل خواهد شد. اگر شما تمایل به نوشتن جملات بلند دارید، تجزیه و تحلیل خوانایی به شما خواهد گفت که کدامیک از آنها باید بازنویسی شوند. جملات بلند را به جملات کوتاه تر تقسیم کنید. اگر پاراگراف های شما خیلی طولانی باشند، آنها را نیز تقسیم کنید. اگر تجزیه و تحلیل به شما می گوید که توزیع زیر عنوان های فرعی شما بهینه نیست، اضافه کردن زیر عنوان های اضافی اضافه کنید.

همچنین بخوانید:   سفر به دنیای کلمات کلیدی با ابزار کیورد پلنر گوگل

مرحله 4: عبارت کلیدی خود را وارد کنید

پس از اتمام بهینه سازی خوانایی مقاله خود، به تجزیه و تحلیل SEO بروید. با کلیک بر روی زبانه تمرکز عبارت کلیدی، کلمه کلیدی خود را وارد کنید. این باید یک عبارت یا کلمه، باشد که از تحقیق کلمه کلیدی شما به دست آمده است و در طول فرآیند نوشتن باید این کلمه یا عبارت را به خاطر داشته باشید.

افزونه یواست سئوی وردپرس پرمیوم به شما امکان می دهد یک مقاله را برای بیش از یک کلمه کلیدی متمرکز بهینه سازی کنید – اکنون می توانید مترادف ها و کلمات مرتبط با کلمه کلیدی را اضافه کنید. بهینه سازی پست شما برای چند عبارات کلیدی به شما امکان می دهد همان محتوا را برای کلمات کلیدی بیشتری رتبه بندی کنید و ترافیک بیشتری برای سایت خود داشته باشید.

یاست - یواست

مرحله 5: توصیف متا را بنویسید

توصیف متا را وارد کنید، به روشنی توضیح دهید که پست یا مقاله شما در مورد چیست. و مطمئن شوید که از عبارت یا کلمه دقیقی که در قسمت تمرکز کلمه کلیدی بیان کرده اید، استفاده کرده باشید. ، اگر افراد کلمات کلیدی خود را، که همان کلمه کلیدی شماست را جستجو کنند، توصیف متا توسط گوگل در زیر URL نشان داده می شود.

توصیف متا باید کلمه کلیدی موجود در قسمت، تمرکز کلمه کلیدی، را شامل شود، نه به

این دلیل که رتبه بندی شما را بهبود می بخشد بلکه به این دلیل که غالبا گوگل آن را در نتایج جستجو نمایش می دهد. گوگل همیشه سعی در مطابقت جستجو با توضیحات دارد. اگر کلمه کلیدی در توصيف متا ذكر نشود، گوگل يك قطعه تصادفي از محتواي حاوي كليد كليدي از صفحه متن را، انتخاب می­کند.

در حالی که هیچ “مجازاتی” برای داشتن توصیف های متداول که بیش از حد طولانی است، وجود ندارد، اما ایده خوبی است که اگر می توانیدآنها را کوتاه نگه دارید. شما باید مطمئن شوید که:

  1. با تعداد کلمات محدود توضیحات متا به صورت متناسب بیان شده است؛
  2. زمانی که توضیحات متا را به نصف کاهش می دهید باز هم باید همان حس را در افراد ایجاد کند و توجه آنها را جلب کند و آنها را اغوا کند، تا کلیک کنند.

مرحله 6: گلوله های سئو را بررسی کنید!

اکنون گلوله های سئو را بررسی کنید!باز هم، سبز به شما می گوید که کدام جنبه های سئوی شما خوب است، در حالی که نارنجی و قرمز نشان می دهد که شما می توانید استراتژی سئوی خود را بهبود بخشید. با این حال، لازم نیست شما تمامی گلوهای قسمت سئوی متن خود را سبز کنید. پست ها در Yoast.com اغلب دارای چند گلوله پرتقال و گاهی اوقات حتی یک یا دو گل قرمز هستند. مهم این است که کل گلوله سئوی شما باید سبز باشد، که اگر بیشتر جنبه های سئوی شما پوشش داده شود، این اتفاق می افتد.

مرحله 7: تعدادی از تنظیمات سئو را انجام دهید

بررسی های موجود در تجزیه و تحلیل سئو به شما نشان می دهد که شما می توانید چگونه سئوی خود را بهبود ببخشید. نگاهی انتقادی به عنوان اصلی خود، عنوان ها و زیر عنوان های مقاله خود داشته باشید. آیا آنها شامل کلمه کلیدی شما هستند؟ اگر نه، آیا می توانید آنها را برای اضافه کردن کلیدواژه تمرکز خود ویرایش کنید (بدون تغییر ساختار یا محتوای مقاله خود) ؟

اشتباه نکنید و کلمه کلیدی خود رادر هر قسمت قرار دهید، زیرا این خیلی زیاد است! استفاده از کلمه کلیدی در عنوان اصلی مقاله ویک زیر عنوان می­تواند کافی باشد.

باید عبارت کلیدی را چند بار در متن مقاله خود داشته باشید. اگر کلمه یا عبارت کلیدی در اولین پاراگراف متن شما نیست، آن را اضافه کنید.

به عنوان یک قاعده کلی: سعی کنید از عبارت یا کلمه کلیدی خود در 1 تا 2 درصد متن خود استفاده کنید. مقاله شما دارای 300 کلمه است، شما باید کلمه کلیدی، که مورد جستجو قرار می گیرد، را 3 تا 6 بار در متن ذکر کنید. با این حال، 300 کلمه ، حداقل طول یک مقاله است که لازم است. این 300 کلمه لازم است تا نشان دهد که این مقاله اعتبار دارد.

مرحله 8: داده های اجتماعی را پر کنید

گام نهایی در ابزار تجزیه و تحلیل محتوای یواست این است که داده های اجتماعی را برای مقاله خود اضافه کنید. هر توضیحی یا عنوانی که در این برگه برای استفاده توسط یک شبکه اجتماعی اضافه می کنید در متادیتای صفحه نشان داده می شود. این به این معنی است که این توصیف، عنوان یا تصویر هنگامی نشان داده می شود که صفحه در یک شبکه اجتماعی خاص به اشتراک گذاشته شود. این توصیف ها همان توصیف متاست، اما معمولا می تواند طولانی تر باشد. این توضیحات باید به مردم بگویند چه چیزی را بیان میکنند و چرا باید آنها بر روی ان، کلیک کنند.

تجزیه و تحلیل زیر بنایی

مقالات اساسی باید بهترین مقالات در سایت شما باشند و شما آنها را برای رتبه های بالا در موتورهای جستجو لازم دارید. سئوی یواست یک تجزبه و تحلیل اساسی و زیر بنایی را برای شما فراهم می کند.اگر مقاله ای را در سایت یواست به عنوان یک متن اصلی و اساسی بنویسید، تجزیه و تحلیل محتوا کمی سخت تر خواهد بود – برای مثال مقاله شما باید بیشتر باشد-.

نتیجه گیری

کپی رایت سئو هنوز کار سختی است، اما ابزار تجزیه و تحلیل محتوا در سئوی یواست باعث می شود روند نوشتن مقاله های بسیار جذاب و مناسب برای جستجوگرها بسیار ساده شود. شما در هنگام نوشتن یک مقاله لازم است اصول مربوط به خوانایی و سئو را رعایت نمایید.

اصول خوانایی برای این است که شما مطمئن شوید که متنی که نوشته اید از نظر بیان، سبک نوشتاری، طول جملات و قالب بندی آنها، طول پاراگراف و قرار گیری زیر عنوان ها در جای مناسب خود، درست و بی عیب است.

اصول آنالیز سئو به بررسی متای توضیحات، تمرکز کلمه کلیدی، قرار گیری کلمه کلیدی در جایگاههای مناسب خود (عنوان اصلی، یکی از زیر عنوان ها، کتای توضیحات و پاراگراف اول متن) و به تعداد مناسب ، می پردازد.

همچنین تب آنالیز سئو طول متن را مورد بررسی قرار می دهد و از شما می خواهد متنی با حداقل 300 کلمه بنویسید.

با رعایت این اصول مهم و ضروری و تولید یک متن منحصر به فرد و خاص می توانید مطمئن باشید که به زودی در رتبه بندی رشد می کنید و در صفحه نتایج صعود میکنید.


دانلود آخرین نسخه افزونه یواست

شما چه اصولی برای نگارش مقاله خود دارید؟

آیا به اهمیت رعایت اصول خوانایی آگاهی دارید؟

آیا در نوشتن توضیحات متا خوب عمل می کنید؟ و برای نوشتن توضیحات متا به چه نکاتی توجه می کنید؟

آیا به اهمیت تولید محتوای منحصر به فرد آگاهی دارید؟

آیه به اهمیت رعایت اصول تولید محتوا آگاهی دارید؟

آیا می دانید برای تولید یک متن مناسب چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

[1] URL ) Uniform Resource Locator)

[2] image alt

14 دیدگاه