Close

.:: سبد خرید شما

تحقیق و پژوهش کلمات کلیدی با اینترنت اکسپلور برای سئو وب سایت شما

🖋 نویسنده: رضا رستم زاد 📅 27 مرداد 1397

کلید واژه ها رکن مهم و قابل قبول نگه داشتن کلمه جست و جو شده با محتوایی است که برای رفع نیاز آن ها آماده کرده اید هستند. محتوایی که رتبه خوبی به دست آورد و کاربران را به مشاهده سایت مشتاق کند به این نیاز دارید  که بدانید چه مطالبی مورد استفاده آنها است. برای مثال زبانی که به کار می گیرند و یا نوع مطلبی که جست و جو می کنند. برای انتخاب کردن کلید واژه ها(keywords) دارای اهمیت زیادی است که زمان و تمرکز کافی خود رابرای پیدا کردن کلید واژه مناسب را داشته باشید. 

 تحقیقات در مورد کلید واژه هایتان را با ابزارهایی مانند اینترنت اکسپلور(keyword explorer) انجام دهید. برای انتخاب کلیدواژه ها می بایست ابتدا موضوع اصلی سایت خود را بدانید. در واقع برای چه اهدافی این سایت را درست کرده اید. باید تمام دسته بندی های اصلی سایتتان را در یک فایل ذخیره نمایید. اینترنت اکسپلور بهترین ابزار تحقیق کلید واژه در بازار است. این ها ابزار بسیار کاملی به نام Keyword Explorer برای سهولت کار دارند تا کلمات کلیدی راحت پیدا و اولویت بندی شوند. ابزارها در زمینه های زیر کمک می کنند:

اطلاعات دقیق ماهیانه از جستجوها می دهند، می فهمید رتبه گرفتن برای کلمه کلیدی خاص تا چه حد سخت است، نمره ی پتانسیل رتبه گرفتن به شما نشان داده می شود. در ضمن برای جستجو تان کلمات ربط دار توصیه می کند.

1- بررسی رتبه در داخل لیست KW Explorer

اول در این فهرست توانایی دیدن این که آیا یک دامنه معین(یا نشانی اینترنتی) پیش از این درصفحه ۱ برای هر کدام از کلمات کلیدی در یک فهرست رتبه‌بندی شده‌است می‌باشد. فقط یک دامنه یا صفحه وارد کنید روی «بررسی رتبه بندی ها» کلیک کنید و ستون رتبه با اطلاعات شما پر شده است.

تحقیق کلید واژه

تحقیق کلید واژه و ارتقاع آن

چرا این موضوع مهم است؟

از آنجا که بسیاری از ما تحقیق در مورد کلمه کلیدی را انجام می دهیم، باید بدانیم که آیا لیستی از کلمات کلیدی را برای مجموعه در حال حاضر قابل مشاهده یا گرفتن ترافیک اضافه کرده اید یا نیاز به ایجاد یا بهینه سازی محتوا تنظیم شده استاین ویژگی، ایجاد یک فهرست چند صد کلید واژه برای هدف‌گیری و به سرعت شامل یا حذف کلمات کلیدی است که ما در حال حاضر در صفحه اول(بالاتریا زیر هر موقعیت مشخص) قرار داریم. این ستون در حال حاضر در CSV نیز ظاهر می شود، بنابراین می توانید هرچه زودتر اطلاعات را تجزیه و آنها را فیلتر کنید.

همچنین بخوانید:   Long Tail Keywords به چه نوعی از کلمات کلیدی گفته می شود؟

اگر یک فهرست کلیدواژه با اعتبار منقضی شده بعد از ۱۴ روز داشته باشید،Process Explorer فرض می‌کند که نتایج Google’s ممکن است به اندازه کافی تغییر کرده باشند. شما این تجربه را در هنگام رتبه بندی دریافت خواهید کرد. فقط کلیدواژه ها را در لیست باز کنید تا آخرین نسخه های SERP را بیرون بیاورید و به خوبی پیش خواهید رفت.

همچنین نیاز به گرفتن اطلاعات بیشتر رتبه بندی، موقعیت های رتبه بندی بیش از صفحه یک، ردیابی در طول زمان، مقایسه با رقبا، و غیره و به همین دلیل ما نیز اضافه کرده ایم.

2-ارسال کلمات کلیدی به طور مستقیم از یک لیست به کمپین های Pro برای ردیابی رتبه

بدون شک ویژگی مهمی که در ما مورد استفاده قرار گرفت توانایی وارد کردن لیست(یا انتخاب کلمات کلیدی از لیست) به یک کمپین برای پیگیری بود. سیستم صادرکردن یا وارد کردن قبلی کار می کرد، اما یک مشکل غیر ضروری بود. امروز شما به سادگی می توانید از منوی من  میخواهم(I want to) استفاده کنید، «اضافه کردن XYZ به کمپین» را انتخاب کنید و سپس انتخاب کنید که کدام کمپین را می خواهید(یا یک برنانه جدید ایجاد کنید).

تحقیق کلید واژه و ارتقاع آن برای سئو

چرا این موضوع مهم است؟

از زمانی که کلمات کلیدی مورد هدف قرار می‌گیرند باید بدانید چگونه در طول زمان انجام می دهید ،چگونه رقابت خود را با آن اصطلاحات یا عبارات انجام می دهید و چگونه رتبه بندی تغییر می کند تا ویژگی های SERP مختلف را شامل شود یا حذف شود از ماه آگوست، ما همچنین تمام ویژگی های SERP را در کمپین های Pro پیگیری می کنیم.

مطمئنا چالش این است که شما باید بدانید که کدام کلیدواژه ها در ابتدا اهمیت دارند و اینکه آنها نسبتا مهم هستند و به همین دلیل ما مانند دیوانه ها کار کرده ایم …

3-حجم و پوشش کلمات کلیدی بهتر و دقیق تر از همیشه

(به هر حال ،روش frickin بهتر از آنچه گوگل AdWords با حساب کم هزینه خود را انجام می دهد).

راس جونز و تیم کلیدواژه اکسپلورر در حال تلاش برای راه اندازی یک روش جدید و قدرتمند برای جایگزین کردن اطلاعات عجیب و غریب، همیشه نامعلوم، همیشه 30 روزه یا بیشتر از کلمات کلیدی پشت سر گذاشته شده با اطلاعات بهتر هستند. ما شروع به کار با داده های clickstream(جستجو و کلیک الگوهای جمع آوری شده از پسوندهای مرورگر، ناشناس، و فروخته شده توسط ما یا افراد مختلف) در اوایل سال جاری کردیم.

همچنین بخوانید:   بک لینک چیست ؟

اما اکنون تعداد حجم های ما حتی بهتر است، با اضافه کردن اطلاعات به طرز چشمگیری از طریق همکاری با خدمه عالی در Jumpshot  رفتار جستجوگر مبتنی بر کلیک شما علاوه بر آنچه که ما از منابع دیگر دریافت می کنیم، همراه با مدل سازی ما در برابر آمار برداشت های AdWords در کمپین های واقعی، دقت بالاتر، پوشش بیشتر و به رسمیت شناختن سریع تر روند های حجم را نسبت به گذشته افزایش می دهد.

تحقیق کلید واژه و ارتقاع آن برای وب سایت

چرا این موضوع مهم است؟

هنگامی که یک اصطلاح یا عبارتی را در کلیدواژه اکسپلورر وارد میکنید، اکنون می توانید انتظار داشته باشید که ما بهترین و دقیق ترین محدوده های حجمی موجود را ارائه می دهیم. بازاریابان باید بتوانند به اعداد در ابزارهای کلید واژه خود اعتماد کنند، یا در مواردی خطرات جستجوی پیشین، محتوای اشتباه و سرمایه گذاری های اشتباه را اولویت بندی کنند. ما با توجه به مقایسه تست هایمان، اطمینان داریم که محدوده حجمی که در محدوده های KW Explorer مشاهده می کنید حجم واقعی را برای 30 روز گذشته 95٪ + زمان مطابقت می دهد.

تحقیق کلید واژه و ارتقاع آن برای سئو وب سایت

منبع: moz.com

2 دیدگاه