شما ممکن است یک حرفه ای باشید اما اگر شما در حال جستجو برای بهتر شدن هستید و نمیدانید چطور مشتریان را بدست آورید، نه تنها هیچ کس نمیتواند شما را متقاعد کند، بلکه شما به زودی ضعیف خواهید یافت.به منظور اجتناب از این، در اینجا برخی از تاکتیک هایی که باید بدانید، اگر می خواهید کاربران جستجوگر به سایت شما مراجعه کنند.
دو بار فکر کنید که واقعا نیاز دارید که کسبوکار سئو را افزایش دهید.
اول، قبل از اینکه شروع کنیم، یک مساله دیگر باید روشن شود – آیا شما واقعا به مشتریان جدید نیاز دارید؟ ممکن است اینطور به نظر برسد که مشتریان جدید همیشه مورد استقبال قرار میگیرند، اما این مورد قطعا صادق نیست.
هر چه بیشتر فکر کنید، بهتر است. این طور نیست؟ زمانی که کسبوکار خود را رشد میدهید، مسائل مربوط به کیفیت خود را نشان میدهند. به عنوان مثال آیا میتوانید تمام مشتریان جدیدی که به دست میآورید به آنها خدمات ارائه دهید؟ اگر اینطور نیست، چه چیزی باعث میشود شما مطمئن شوید که قادر به استخدام افراد مناسب برای ارائه خدمات به مشتریان خود هستید ? رشد کسبوکار خوب است اما لیستی از شرکتهایی که به دلیل رشد ضعیف مدیریت ضعیف غرق شدهاند را ببینید، بنابراین قبل از اینکه به دنبال مشتریان جدید بگردید، فکر کنید که آیا میتوانید آنها را کنترل کنید یا خیر.
1- دریافت پیوند و توصیه
پس از اینکه اطمینان حاصل کردید که به مشتریان جدید نیاز دارید، بیایید ببینیم چگونه می توانیم آنها را پیدا کنیم. اولین تاکتیک این است که پیوند دریافت کنید. شما می توانید از دوستان و آشنایان بخواهید که این کار را انجام دهند اما بهترین ارجاعات شما مشتریان قبلی شما هستند. گاهی اوقات مشتریان راضی به هر حال به شما مراجعه خواهند کرد، اما ممکن است از آنها به صراحت بخواهید آن کار را انجام دهند. شما حتی میتوانید از آنها درخواست توصیفات و توصیهها کنید و آنها را در سایت خود قرار دهید.
2 چک کردن صفحات جستجوگر
کارگزاران جستجوگر گوگل مانند Craigslist فرصت های بزرگی برای پیدا کردن مشتری های جدید هستند. شما می توانید آگهی ارائه خدمات خود را قرار دهید، یا شما می توانید آگهی افرادی که به دنبال خدمات جستجوگرها هستند را پاسخ دهید. همچنین علاوه بر کارهای عمومی، ممکن است بخواهید تبلیغات را در محبوب ترین انجمن های جستجوگر، مانند WarriorForum بررسی کنید .
3- یک سایت با کیفیت بالا دریافت کنید
سایت شما ابزار دیگری برای پیدا کردن مشتری است. شما باید یک سایت با کیفیت بالا داشته باشید چون مهم نیست کدام کانالی را برای پیدا کردن مشتری استفاده کنید، آنها همیشه قبل از همکاری با شما به سایت شما نگاه خواهند کرد. اگر آنها یک محل بی کیفیت را ببینند، فکر نکنید که آنها با شما کار خواهند کرد. احتمالا بدون گفتن اینکه سایت تان نیاز به رتبهبندی خوبی داشته باشد میروند. اگر شما نمی توانید سئو را برای سایت خود انجام دهید، کسی به شما اعتماد دارد؟
4 -همکاری با یک طراح وب
یک تاکتیک که میتواند مشتریان را به سمت شما جذب کند، توسعه یک مشارکت با یک طراح وب/ توسعه وب است. آنها میتوانند به طور مستقیم مشتریان را به شما بفرستند و شما میتوانید با مشتریان خود همان کار را بکنید که به طراحی/ کدگذاری جدیدی برای سایت آنها نیاز دارند. علاوه بر این اگر شما طراح و توسعه دهنده را میشناسید و از کیفیت بالای کار خود مطمئن هستید، مشکلاتی در زمینه سئو برای یک سایت ضعیف/ کدگذاری شده ضعیف نخواهید داشت، که میدانیم همیشه یک کابوس است.
5- لیست خدمات و نرخ های خود را در محل
تصورش را نمیتوانید بکنید که این کار چقدر عالی است ! زمانی که مشتریان به دنبال کمک سئو هستند. اگر نرخ شما عادی باشد، البته آنها واقعا مشتاق تماس با شما هستند. بنابراین خجالتی بودن را کنار بگذارید ، اما نرخ خود را در محل بگذارید.
6- پیشنهاد تخفیف بسته و اشتراک
شما همچنین می توانید تخفیف های بسته بندی و اشتراک ها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر مشتری یک موتور جستجوگر را برای دو سایت سفارش دهد، می توانید قیمت های کاهش یافته را ارائه دهید. اشتراک ها خوب هستند، زیرا آنها به شما یک هزینه ماهانه را می دهند و از آنجا که جستجوگرها یک فعالیت مداوم هستند، منطقی است که به شما اجازه میدهد ۵ تا ۱۰ ساعت کار در ماه انجام دهید و اگر در یک ماه خاص بیشتر برای یک مشتری معین کار کنید.
7-به همان اندازه که بتوانید تبلیغ کنید
به عنوان یک تبلیغ رایگان تا جایی که میتوانید تبلیغ کنید. تبلیغات آزاد یک راه حل خوب برای جذب مشتریان است، به ایجاد اعتبار شما کمک میکند، که به نوبه خود به افراد زیادی کمک میکند تا مشتریان خود را متقاعد کنند که شما فردی خاص هستید. فرصت های تبلیغاتی رایگان وجود دارد و شما مجبور نیستید تمام آنها را امتحان کنید. یک تاکتیک پیشرفته در اینجا این است که برای پیوستن به یک سایت مانند « راهنما یک خبرنگار» بجنگید زیرا به انتشارات واقعا با کیفیت می انجامد.
8-پست مهمان و نظر در سایت های رتبه بندی بالا
باز هم، نوشته های مهمان توصیف شما برای مشتریان نیست، بلکه به ایجاد شهرت و کسب شهرت بیشتر کمک میکنند. به دنبال سئو/ وب سایتها و یا اگر متخصص در حوزه سئو هستید، برای سایتهای موجود در این جایگاه، با دیگران تماس بگیرید، یک پست بنویسید که کمی به شما کمک کند تا حضوری پررنگ در وب داشته باشید.
به عنوان مثال، در روزی که این مکان در اوج خود بود، یکی از دوستان من برای پیامگیر سئو نامه نوشت. او به من گفت که در چند روز بعد از انتشار یک مقاله مشهور، او چندین ایمیل دریافت میکند که بخش بزرگی از آنها تعدادی از کارها یا حتی مشاغل سئو را ارائه می دادند و این کار سالها بعد از اینکه او نوشتن را برای این سایت متوقف کرد ادامه دارد.
9-در رسانه های اجتماعی فعال شود
رسانه های اجتماعی نیز به شما در معرض قرار گرفتن در دیده شدن برای مشتری کمک می کند. در حالی که فیس بوک و توییتر کار می کنند، بهترین مکان لینک سازی است زیرا این شبکه یک شبکه تجاری است. در کانال ها، پاسخ به سوالات، درخواست توصیه ها و غیره شرکت کنید و دیر یا زود مشتریان را می بینید.
10- پیگیری از مشتریان گذشته
مشتریان گذشته نیستند! آنها می توانند مشتری های جدید شما را به ارمغان بیاورند شاید این یک مشتری یک بار بود که خوشحال بود، اما در مورد شما فراموش کرده بود، بنابراین اگر شما به راحتی در مورد خدمات خود به او یادآوری می کنید، ممکن است خوش شانس باشید که یک مشتری جدید را به دست آوردید. فقط مطمئن شوید که آن اسپم نیست – به تمام مشتریان گذشته خود را ایمیل نکنید و یا ایمیل های چندگانه را به یک مشتری ارسال کنید.
این تاکتیک ها می تواند مشتریان جدید شما را به ارمغان بیاورد، اما در حقیقت مهم تر است اگر بتوانید این مشتریان را حفظ کنید. اگر ناراضیان شما را ترک کنند، هیچ حسی برای به دست آوردن مشتری های جدید ندارد. بنابراین، علاوه بر این که تعجب کنید که چگونه برای پیدا کردن مشتریان جدید، تلاش های زیادی برای حفظ آنها انجام دهید – این کلید موفقیت تجاری موفق در سئو است.
منبع: webconfs.com
4 دیدگاه