Close

.:: سبد خرید شما

چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنیم ؟

🖋 نویسنده: رضا رستم زاد 📅 04 مرداد 1397

استفاده صحیح از کلمات کلیدی در یک صفحه و یک وبسایت سعی دارد رتبه‌بندی موتور جستجو را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینترنتی خود بهبود بخشد.  اولین  استفاده از کلمات کلیدی در طول فرآیند بهینه‌سازی موتور جستجوی در کلمات کلیدی متا که در بخش سر کد صفحات  اچ تی ام ال قرار دارد است .

پس از انتخاب با دقت کلمات کلیدی که مربوط به یک صفحه خاص هستند، این کلمات کلیدی را باید  نشان دهید. این کلمات کلیدی باید به طور استراتژیک در عنوان و متا توصیف صفحه قرار داده شوند.

بهینه سازی وب سایت

موتورهای جستجو از عنوان و توصیف متا به عنوان چکیده آنچه که صفحه در مورد آن است استفاده می‌کنند، بنابراین قرار دادن کلید واژه در آن برچسب‌ها همیشه مفید است. کلمات کلیدی نیز باید در سراسر محتوای صفحه مورد استفاده قرار گیرند. این مساله معمولا یک فرآیند دشوار نیست اگر کلمات کلیدی که سعی دارید بهینه‌سازی کنید به درستی انتخاب شده‌ باشد، آن‌ها صفحه  شما را منعکس کرده و خودشان را به کاربرد طبیعی در متن جایگزین میکنند.

موتورهای جستجو به طور کلی بیش از ۲۰۰ کلمه را در یک صفحه جستجو می کنند . بنابراین، بسیار مهم است که دقت کنید که کلمات کلیدی به طور مناسب در بالای صفحه و به تناسب در تمام صفحات استفاده شود. تحلیل گر تراکم کلیدواژه، یک ابزار عالی سئو برای کمک به تجسم کردن توزیع کلمات کلیدی در سراسر صفحه است.

همچنین مهم است که استفاده از کلمات کلیدی در عناوین و متن لینک را در نظر بگیرید که در تلاش برای بهبود رتبه‌بندی موتور جستجو هستند. استفاده از کلمات کلیدی سئو به طور مناسب در عنوان ،  تاکیدی فراوان بر اهمیت آن کلمات کلیدی خاص در موضوع صفحه دارد.

 تیترها باید به عنوان توصیف کوتاه ( ۱ تا ۵ کلمه ) از موضوع مورد استفاده قرار گیرند که به طور مشابه به روش اعداد رومی در یک طرح کلی استفاده می‌شود.

موتور های جستجو

 گنجاندن کلمات کلیدی در این برچسب‌ها  از لحاظ ارتباط آن‌ها با کاربر در اولویت است. همان طور که  برای استفاده از کلمات کلیدی در متن لینک نیز گفته شد. داشتن کلمات کلیدی در متن لینک نشان‌دهنده این است که یک لینک به ناحیه‌ای دیگر در سایت شما یا خارج از سایت شما وجود دارد که حتی اطلاعات بیشتری مرتبط با این کلمات کلیدی فراهم می‌کند، که افزایش ایده این کلمات کلیدی برای موضوع سایت اهمیت بسزایی دارد.

همچنین بخوانید:   بین گوگل و شبکه های اجتماعی کدام را برای سئو انتخاب می کنید؟

علاوه بر این  اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی در کل محتوای صفحه قابل‌مشاهده ، توزیع شده‌اند . ممکن است آن‌ها برای تقویت موضوع صفحه بکار گرفته شوند. مسئله مهمی است که کلمات کلیدی استفاده‌شده در متن  به تصویر بکار برده شده مرتبط باشد.

در فرآیند سئو برای گنجاندن کلمات کلیدی در یک صفحه و یک سایت، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی را می توان به کار  ببریم . پر کردن کلیدواژه به نام برچسب‌ها، عنوان ها ، متن لینک ، مشخصه‌های ، محتوای صفحه، شاخصی از تکنیک‌ها هستند. این عمل توسط موتورهای جستجو انجام می‌شود . استفاده از کلمات کلیدی فقط به این دلیل است که آن‌ها حقیقتا به موضوع مرتبط هستند ، به شیوه‌ای که برای کاربر معمولی منطقی باشد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است