Close

.:: سبد خرید شما

ساخت بک لینک برای پیج اینستاگرام

⏱️ مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه
🖋 نویسنده: نسرین عسگری 📅 29 فروردین 1402

اینستاگرام یکی از فضاهای مجازی است که در طول چند سال اخیر توانسته است بسیاری از افراد را با خود همراه سازد. گسترش این پیام رسان به اندازه ای است که بسیاری از کسب و کارها را به خود راه داده است و خیلی از افراد با کمک اینستاگرام توانسته اند یک بیزینس برای خود راه اندازه نمایند و موفقیت های بسیاری را کسب نمایند.

علاوه بر این، اینستاگرام این امکان را فراهم نموده است تا افراد بتوانند عکس ها و ویدیوهای خود را با افراد بسیاری در سراسر جهان به اشتراک بگذارند. شاید به همین علت باشد که بسیاری از صاحبان مشاغل هم برای تبلیغات کسب و کار خود و یا محصولاتشان از اینستاگرام استفاده می کنند.

البته جنبه های آموزش اینستاگرام را هم نباید نادیده گرفت. شما به هر آموزشی که نیاز دارید. از نحوه پخت کیک تا نگه داری از گل های آپارتمانی و حتی اصول ساخت یک ساختمان را می توانید در اینستاگرام جست و جو کنید و به نتایج بسیار خوبی هم دست یابید.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که از اینستاگرام برای گسترش کسب و کارتان استفاده می کنید، این خبر خوب را برای شما داریم که می توانید به راحتی برای تبلیغ پیجتان در اینستاگرام در اینترنت و دیگر شبکه‌های اجتماعی لینک سازی نمایید. در این صورت افراد در هر جایی که باشند با کلیک بر روی لینکی که ساخته اید، می توانند وارد پیج اینستاگرام شما شوند.

به این عملیات، ساخت بک لینک برای پیج اینستاگرام می گویند که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی پیج شما داشته باشد.

در ادامه مطلب ابتدا ماهیت بک لینک و اهمیت آن را بررسی می کنیم. سپس ساخت بک لینک برای پیج اینستاگرام را آموزش می دهیم و نهایتا هم هر آنچه نیاز دارید تا در این رابطه بدانید در قالب پرسش و پاسخ بیان می کنیم. بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بک لینک چیست؟

به عملیات دریافت لینک از دیگر سایت های اینترنتی را بک لینک سازی می گویند یا به زبان ساده تر لینکی است که از سایت های دیگر به سایت شما داده می شود.

اهمیت بک لینک ها :

بک لینک از عوامل مهمی است که موتورهای جستجو برای محاسبه رتبه بندی وب سایت ها از آن استفاده می کنند. پس دریافت بک لینک با کیفیت اهمیت بالایی دارد. بک لینک ها در واقع نماینده اعتماد دیگران به سایت هستند .

بک‌ لینک سالم می‌تواند منجر به دو اتفاق ارزشمند برای وبسایت شود:

  • ورود ترافیک به وبسایت:  فردی که به وبسایت شما بک‌ لینک می‌دهد کاربران وبسایت او بر روی لینک وبسایت شما کلیک کرده و وارد وبسایت شما می شوند که به این عمل , ترافیک ریفرال گفته می‌شود.
  • رتبه‌ی بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو: لینک ها در سایت شما یک سیگنال برای موتورهای جستجو به شمار می آیند که از نظر دیگران سایت شما معتبر است پس در بالا بردن رتبه ی سایت در نتایج موتورهای جستجوگر بسیار با اهمیت هستند. هر چه از وبسایت‌های معتبر و باکیفیت بک‌ لینک بیشتری بگیرید رتبه‌ی بهتری در صفحه‌ی نتایج پیدا می‌کنید.
همچنین بخوانید:   تاثیر لینک های با کیفیت در سایت شما

آموزش ساخت بک لینک برای پیج اینستاگرام

اگر می‌خواهید برای پیج اینستاگرامتان لینک بسازید، با ما همراه شوید. ما در این آموزش چگونگی لینک پیج اینستاگرام را برایتان به‌صورت تصویری آموزش خواهیم داد.

1.ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید و بعد پیجی را که می‌خواهید باز کنید. در قسمت بالا و سمت چپ صفحه می‌توانید Username مربوط به پیج را بیابید؛

2.اکنون مرورگر گوشی خود را باز کنید و در کادر عبارت com/username را تایپ نمایید؛

3.همان‌طور که مشاهده می‌کنید شما به پیج اینستاگرامی موردنظرتان واردشده‌اید.

به ‌این ‌ترتیب شما با موفقیت توانسته‌اید لینک پیج اینستاگرام را بسازید.

در بالا روش ایجاد لینک صفحه اینستاگرام برای کپی کردن و ارسال برای مخاطب خود را شرح دادیم. همانطور که مشاهده کردید روش انجام این کار بسیار ساده و راحت بود.

سوالات متداول آموزش ساخت لینک برای پیج اینستاگرام

1- آدرس URL اینستاگرام من چیست؟

مرورگر وب خود را باز کنید. به instagram.com/username بروید. به عنوان مثال، اگر نام کاربری «Booda» است، instagram.com/Booda را به عنوان URL تایپ کنید. روی پستی که می خواهید ذخیره کنید کلیک کنید و لینک را در بالای مرورگر خود کپی کنید.

2- چگونه می توان در اینستاگرام لینک ساخت؟

هر بار که می خواهید لینکی را به پست اینستاگرام تان اضافه کنید، به پروفایل اینستاگرام خود بروید و لینک در قسمت بیوگرافی را بررسی کنید. سپس در زیرنویس پست اینستاگرام خود، توجه بینندگان را به پروفایل خود جلب کنید تا روی محتوای مورد نظر کلیک کنند.

3- چگونه می توانم لینک صفحه اینستاگرام خود را کپی کنم؟

به پروفایل که می خواهید به URL آن دسترسی داشته باشید بروید. پروفایل آنها را باز کنید و روی آیکون در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. گزینه «URL پروفایل را کپی کنید» را انتخاب کنید. با این کار آدرس URL پروفایل اینستاگرام از صفحه ای که بازدید می کنید کپی می شود، چه این صفحه مال شما باشد و چه برای شخص دیگری.

4- چگونه می توانم لینک صفحه اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارم؟

مرورگر وب خود را باز کنید. به instagram.com/username بروید. به عنوان مثال، اگر نام کاربری “Cheetoz” است ، در instagram.com/Cheetoz را به عنوان URL تایپ کنید. روی پستی که می خواهید ذخیره کنید کلیک کنید و لینک را در بالای مرورگر خود کپی کنید.

5- چگونه می توانم پروفایل اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارم؟

برای ارسال یک پروفایل به عنوان پیام با استفاده از دایرکت اینستاگرام: به پروفایلی که می خواهید به عنوان پیام ارسال شود، بروید. در (iOS) یا (Android) در قسمت بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس گزینه به اشتراک گذاری این پروفایل را انتخاب کنید. شخص یا گروه مورد نظر برای ارسال پروفایل را جستجو و انتخاب کنید (حداکثر 32 نفر).

همچنین بخوانید:   لینک های مخفی بسیار با ارزش هستند

6- آیا می توانم در یک پست اینستاگرام، لینک بگذارم؟

برخلاف استوری های اینستاگرام، می توانید لینک هایی به پست های اینستاگرام خود اضافه کنید. با این حال، خیلی هم کار آسانی نیست. می توانید هر آدرس URL که می خواهید را در زیرنویس عکس خود تایپ کنید، اما لینک به هر جایی پست نخواهد شد. تنها راه رسمی برای اضافه کردن لینک مستقیم به عکس اینستاگرام، پرداخت هزینه است.

7- آیا می توانید یک لینک قابل کلیک در اینستاگرام ارسال کنید؟

خوب، با اضافه کردن آدرس URL غیر قابل کلیک در هر محتوا و یا با استفاده از برنامه ای که به شما اجازه اضافه کردن لینک را می دهد (که باید در متن تصویر وارد شود) می توانید روی پست های اینستاگرام تان لینک های قابل کلیک را اضافه کنید. … افراد بیشتر روی لینک های تبلیغاتی در اینستاگرام کلیک می کنند. با این کار اصالت پست خود را بیشتر کنید. همچنین می توانید در قسمت بیو، لینک قرار دهید.

8- نام (Handle) اینستاگرام من چیست؟

هندل اینستاگرام چیست. هندل نامی است که شخصی در اینستاگرام برای تعریف آدرس پروفایل خود (نام کاربری آنها) استفاده می کند. این نام می تواند هر چیزی باشد و لازم نیست به نام واقعی آنها مربوط باشد. به عبارت ساده تر، این نامی است که افراد هنگام یافتن یا بازدید از پروفایل شما در اینستاگرام مشاهده می کنند.

9- چگونه URL اینستاگرام خود را بر روی موبایل کپی می کنید؟

اینستاگرام را در دستگاه Android یا iOS خود باز کنید. از گزینه جستجو استفاده کنید و پروفایلی را که می خواهید به اشتراک بگذارید را تایپ کنید. پس از نمایش پروفایل اینستاگرام مورد نظر تان، روی آیکون سه نقطه در گوشه بالا سمت راست برنامه کلیک کنید. یک کادر گفتگو با «کپی URL پروفایل» باز خواهد شد.

10- چگونه می توانم حساب اینستاگرام خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارم؟

  • به پروفایل خود بروید و روی آن ضربه بزنید.
  • روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • روی حساب کاربری> حساب های لینک شده ضربه بزنید و سپس فیس بوک را انتخاب کنید.
  • اگر قبلاً این اطلاعات را وارد نکرده اید، اطلاعات ورود به سیستم در فیس بوک را وارد کنید.

به طور پیش فرض، حساب اینستاگرام شما در پروفایل فیس بوک شخصی شما به اشتراک گذاشته می شود. در عوض، برای به اشتراک گذاشتن یک صفحه ، روی اشتراک گذاری ضربه بزنید و صفحه ای را که مدیریت می کنید انتخاب کنید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است