تصور کنید که به داشبورد گوگل آنالیتیکس خود وارد شوید و ببینید که افزایش بازدید صفحات روزانه شما زیاد است. اخیرا بازاریابی خارق العاده ای انجام نداده اید – یا حداقل چیزی که انتظار دارید رشد ناگهانی آن را ببینید.
شما متوجه شدید که یک نشریه بزرگ در زمینه کسب و کارتان شما را در یک پست وبلاگ قرار داده است و چند هزار نفر از سایت شما برای کسب اطلاعات بیشتر بازدید کردند.
این یک احساس شگفت انگیز است، درست است؟
چرا لینکها برای جستجوگرها مهم هستند
به یاد داشته باشید، گوگل از لینک ها به عنوان ابزار اعتبار استفاده می کند.
کیفیت خیلی از کمیت مهم تر است
اگر شما با سایت های بزرگ لینک شوید، به نظر گوگل شما بیشتر قابل اعتماد هستید این امر به شما کمک می کند که به مرور بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو قرار گیرید و این چرخه تکرار می شود این چیزی است که صاحب سایت می تواند در صورت ایجاد لینک های با کیفیت بالا احساس کند.
بنابراین بر روی لینک های با کیفیت بالا از سایت های معتبر تمرکز کنید
از دریافت لینک از سایت های با معیارهای ضعیف اجتناب کنید. افزونه (Chrome MozBar) به شما در این امر کمک می کند.
تاثیر لینکهای با کیفیت پایین
اگر فقط سایتهای با کیفیت پایین و هرزنامه به شما لینک شوند، گوگل نتیجه می گیرد که وب سایت شما قابل اعتماد نیست.
دریافت لینک از سایت های اسپم می تواند این احساس را به خودتان منعکس کند رتبه بندی برای کلمات کلیدی رقابتی تقریبا غیرممکن است.
2 دیدگاه