Close

.:: سبد خرید شما

تاثیر لینک های با کیفیت در سایت شما

🖋 نویسنده: رضا رستم زاد 📅 01 مرداد 1397

تصور کنید که به داشبورد گوگل آنالیتیکس خود وارد شوید و ببینید که افزایش بازدید صفحات روزانه شما زیاد است. اخیرا بازاریابی خارق العاده ای انجام نداده اید – یا حداقل چیزی که انتظار دارید رشد ناگهانی آن را ببینید.

شما متوجه شدید که یک نشریه بزرگ در زمینه کسب و کارتان شما را در یک پست وبلاگ قرار داده است و چند هزار نفر از سایت شما برای کسب اطلاعات بیشتر بازدید کردند.

این یک احساس شگفت انگیز است، درست است؟

چرا لینکها برای جستجوگرها مهم هستند

لینک ها حاوی یک پیغام برای گوگل هستند که از آنها برای پیدا کردن سایت های جدید استفاده کند و تعیین می کنند که چه کسانی در بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو قرار گیرند. سایت هایی که لینک های با کیفیت تری دارند در رتبه بندی گوگل نیز جایگاههای بهتری کسب می کنند و بعید است که از سایت های با کیفیت پایین تر لینک گرفته باشند.

به یاد داشته باشید، گوگل از لینک ها به عنوان ابزار اعتبار استفاده می کند.

کیفیت خیلی از کمیت مهم تر است

با دریافت لینک های با کیفیت بالا از وب سایتهای معتبر میتوانید کسب و کار خود را بهبود بخشید،  72 درصد از جستجوگرها معتقدند که لینک ها یک عامل مهم برای به دست آوردن ترافیک سالم از موتورهای جستجو مانند گوگل خواهد بود.

اگر شما با سایت های بزرگ لینک شوید، به نظر گوگل شما بیشتر قابل اعتماد هستید این امر به شما کمک می کند که به مرور بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو قرار گیرید و این چرخه تکرار می شود این چیزی است که صاحب سایت می تواند در صورت ایجاد لینک های با کیفیت بالا احساس کند.
بنابراین بر روی لینک های با کیفیت بالا از سایت های معتبر تمرکز کنید

از دریافت لینک از سایت های با معیارهای ضعیف اجتناب کنید. افزونه (Chrome MozBar) به شما در این امر کمک می کند.


تاثیر لینکهای با کیفیت پایین

اگر فقط سایتهای با کیفیت پایین و هرزنامه به شما لینک شوند، گوگل نتیجه می گیرد که وب سایت شما قابل اعتماد نیست.
دریافت لینک از سایت های اسپم می تواند این احساس را به خودتان منعکس کند رتبه بندی برای کلمات کلیدی رقابتی تقریبا غیرممکن است.

همچنین بخوانید:   بک لینک (Backlink) چیست؟

2 دیدگاه

  • به نظرم کپی کردن متن و محتوا از سایت های مختلف به شرطی که به اونها لینک بدیم اصلا کار بدی نیست و من خودم برای وب سایتم این کار رو انجام میدم👍