Close

.:: سبد خرید شما

راهنمای تولید محتوا برای سایت و پیج اینستاگرام شال و روسری‎

⏱️ مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه
🖋 نویسنده: نسرین عسگری 📅 28 دی 1400

این روزها یکی از زمینه های فعالیت اکثر کسب و کارها، اینستاگرام است. به گونه ای که شما علاوه بر سرگرمی، در هر زمینه ای که نیاز به کسب اطلاعات، خدمات و یا حتی محصولات متنوع را داشته باشید، به راحتی می توانید نیاز خود را برطرف نمایید.

یکی از بهترین و پربازده ترین پیج های فروشگاهی در اینستاگرام، پیج های شال و روسری هستند. زیرا اکثر خانم ها به این اکسسوری علاقه ویژه ای دارند و تمایل دارند تا تعداد بسیار زیادی شال و روسری های رنگارنگ در جنس ها و سایزهای مختلف را در کمد لباس هایشان داشته باشند. این بار که از خانه خارج شدید، به مغازه های شال و روسری با دقت بیشتری بنگرید، هرگز این مغازه ها و بوتیک ها را خالی از حضور بانوان نخواهید یافت.

درست است که پیج ها و سایت های فروش شال و روسری فروش خوبی دارند اما نکته ای که در اینجا وجود دارد، دست یافتن این بیزینس ها به حداکثر سود و حداکثر مشتری است. بنابراین موضوع تولید محتوا مطرح می شود، به گونه ای که یک پیج یا یک سایت فروش شال و روسری، با رعایت نکات لازم و ضوروری می تواند بهترین محتوا را تولید کند و متناسب با تولید محتوای عالی خود به میزان قابل توجهی فالورهای اینستاگرامی و یا ترافیک سایت خود را افزایش دهند.

اما یک تولید محتوای خوب برای یک پیج و یا یک سایت فروش شال و روسری چگونه باید باشد و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟؟

این موضوعی است که امروز می خواهیم به ان بپردازیم.اگر شما هم صاحب این بیزینس هستید و یا در فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید برای خود هستید با ما همراه باشید.

تولید محتوا برای سایت فروش شال و روسری

اکثر افراد تصور می کنند که یک سایت فروشگاهی هیچ نیازی به تودی محتوا ندارد و فقط ارائه محصول کافی است. اما این تصور کاملا اشتباه است. محتوای سایت شما به عنوان یک بازاریاب برای وب سایت شما فعالیت می کند و علاوه بر اینکه مشتری را متقاعد به خرید می کند، رضایت گوگل را هم در پی دارد. این محتوای تولید شده برای سایت در درجه اول باید یونیک و غیرکپی باشد و نکاتی که در ادامه بیان می کنیم در آن رعایت شده باشد.

همچنین بخوانید:   تولید محتوای خوشه ای چگونه است؟

محتوای جذاب و هدفمند بنویسید.

محتوای شما باید از گیرایی کافی برخوردار باشد و کاربر را تشویق به خواندن مطلب نماید و نهایتاً او را به سمت خرید از شما سوق دهد. پس محتوای جذاب و هدفمند نوشتن، شرط اول تولید محتوا برای یک سایت فروش شال و روسری است.

محتوای شما، بازاریاب شماست

شما با کمک محتوا باید بتوانید بازاریابی انجام دهید. پس یک مقاله در رابطه با این موضوع بنویسید که چه رنگ پوستی با چه رنگ هایی از شال و روسری همخوانی دارد و یا اینکه چه سایز روسری متناسب با چه مانتوعی است. در رابطه با ست کردن شال و رئسری با سایر لواز موجود در استایل خانم ها مقاله تولید کنید و مقالاتی بدین ترتیب که بتواند رضایت و نظر مساعد مخاطب را جلب نماید.

برای محصولات خود ویدیو تهیه کنید

تولید محتواهای ویدیویی را بسیار جدی بگیرید. یک ویدیو خوب می تواند از چندین و چند صفحه متن، موفق تر عمل کند و مخاطب را بیشتر جذب نماید. پس محتواهای ویدیویی تولید کنید و توضیحات کاملی در رابطه با محصولات خود ارائه نمایید.

از نوشتن جزییات محصول غافل نشوید

سعی کنید برای هر محصول یک متن توضیحی آماده کنید که در مورد جزییات شال و روسری مانند سایز، رنگ، ترکیب رنگ، جنس، سر بودن یا نبودن، لطافت و … توضیحات کاملی ارائه دهید تا بتوانید به تمامی سوالات و ابهامات کاربر پاسخ دهید.

تولید محتوا برای پیج اینستاگرامی شال و روسری

تولید محتوا برای پیج اینستاگرامی اندکی متفاوت از تولید محتوا برای سایت است. زیرا در اینستاگرام مخاطب تمایل دارد تا کاملترین مطالب را در کوتاهترین زمان و به بهترین و جذاب ترین نحو دریافت نماید. مثلاً یک متن 200 کلمه در اینستاگرام بدون شک خوانده نخواهد شد. اما یک متن کوتاه و کامل می تواند نظر مساعد افراد را جلب نماید. علاوه بر این کوتاه گویی لازم است تا برای رسیدن به بهترین نتیجه نکات دیگر را هم در نظر بگیرید.

بسته بندی محصول را جذاب کنید

از یک بسته بندی جذاب برای محصولات خود استفاده کنید و محصول را با آن بسته بندی برای مشتری ارسال نمایید. برای شروع، محصول را درون بسته بندی جلوی دوربین ببرید و آنباکسینگ را انجام دهید و محصول را به مشتری نمایش دهید و معرفی کنید.

همچنین بخوانید:   LSI چیست؟ و چرا تولید محتوا اختصاصی تا این حد مهم است؟

تولید محتوای ویدیویی از محصول را فراموش نکنید

از محصولات خود محتواهای ویدیویی تولید کنید. مثلا یکی از پربازدیدترین روسری و یا شال های هفته گذشته را انتخاب کنید و یک ویدیوی جذاب از آن تهیه کنید و از نمای دور و نزدیک از ان فیلم بگیرید.

مشکلات مخاطبان را در نظر بگیرید

یکی از بیشترین مشکلات خانم ها، شال ها و روسری های سر و لیز هستند. شکا چه راهکاری برای این مشکل دارید. راهکار خود را با کاربر به اشتراک بگزارید. این کار را می توانید از طریق تولید ویدیو از خود و بیان مشکل و راه حل آن انجام دهید.

جایزه در نظر بگیرید

برای لایک ها و کامنت ها جایزه بگزارید و از این طریق مخاطب را وادار به مشارکت نمایید. می توانید مسابقه برگزار کنید و از محصولات خود به کاربر ها جایزه بدهید.

از پشت صحنه فیلم تهیه کنید

معمولا کابرها تمایل دارند بدانند که در پشت صحنه تولید ویدیو شما چه می گذرد از این مراحل پشت صحنه هم فیلم برداری کنید و کاربر را درگیر فعالیت خود نمایید. مطمئن باشید که در این شرایط کاربر بیشتر با شما همراه خواهد شد.

از استوری غافل نشوید

استوری ها یکی از مهمترین فاکتورها هستن تا مشتری را به سمت شما جلب نمایند. از مراحل مختلف کار و فعالیت خود از بسته بندی محصول گرفته تا پست کردن و پیام های محبت آمیز مشتریان را با کاربران خود به اشتراک بگذارید و پست های جدید خود را از طریق استوری به کاربر اطلاع دهید.

کلام پایانی

برای موفقیت در هرکاری باید تلاش کرد و امیدوار بود. اگر شما با عشق و علاقه کاری را شروع کنید و انجام دهید، مسلماً بهترین نتیجه را هم خواهید گرفت. با رعایت نکات گفته شده در بالا با پشتکار تمام برای موفقیت سایت و پیج خود تلاش نمایید و شک نکنید که موفقیت و ثروت از آن شماست.

برچسب ها

29 دیدگاه