Close

.:: سبد خرید شما

سایت های بک لینک رایگان پروفایلی

⏱️ مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه
🖋 نویسنده: نسرین عسگری 📅 20 خرداد 1402

یکی از مهمترین مواردی که برای موفقیت هر وب سایت لازم است، توجه به سئو سایت است. بک لینک یا همان لینک سازی داخلی هم در سئوی سایت بسیار تاثیر دارد، به همین دلیل است که سایت های موفق، تا این اندازه بر روی بک لینک گرفتن تاکید دارند. لینک سازی می تواند سبب افزایش ترافیک سایت شود و همین افزایش ترافیک، افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. علاوه بر این استفاده از لینک سازی در بهبود رتبه سئو سایت  هم بسیار تاثیر دارد.

اما یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با گرفتن بک لینک مطرح است، بک لینک پروفایلی است.

ما برای اینکه بتوانیم در  فضاهای مجازی و آنلاین حضور داشته باشیم و از انواع سایت ها و اپلیکیشن ها استفاده نماییم، نیاز به یک حساب کاربری داریم. گرفتن لینک از این حساب های کاربری با نام “بک لینک پروفایلی” شناخته می شود.

بک لینک پروفایلی، همچون بک لینکی که از سایت های دیگر گرفته یم شود می تواند به بهبود سئو سایت کمک نماید. با این روش گوگل متوجه می شود که محتوای وب سایت شما ارزشمند است.

اما استفاده از بک لینک پروفایلی تا چه اندازه می تواند رد موفقیت سایت تاثیر گذار باشد؟ آیا استفاده از این نوع بک لینک نیاز به شرایط خاصی دارد؟ هنگام گرفتن بک لینک پروفایلی به چه مواردی باید توجه داشته باشیم؟

با ما همراه باشید تا با بک لینک پروفایلی و سایت های بک لینک پروفایلی رایگان آشنا شوید.

آیا خرید بک لینک پروفایلی برای لینک سازی طبیعی انتخاب خوبی است؟

اگر در زمینه سئو مطالعه و فعالیت کرده باشید، حتما میدانید که گوگل به طبیعی بودن هر ترفندی، تا چه اندازه اهمیت میدهد.  استراتژی لینک سازی خارجی یکی از مهمترین فاکتورهای سئو خارجی است که طبیعی بودن آن برای کسب نتیجه مطلوب، اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر است که خرید بک لینک، یکی از دلایل اصلی پنالتی گوگل در نظر گرفته میشود. به همین خاطر قبل از خرید پروفایل بک لینک باید از مطمئن شوید که انتخاب درستی کرده اید یا نه!

سایت هایی که برای ساخت پروفایل بک لینک مورد استفاده قرار میگیرند، به کاربران خود اجازه میدهند یک حساب کاربری به منظور قرار دادن لینک در سایت ایجاد کنند. از لحاظ تئوری، هرچه که سایتی که برای انجام این کار انتخاب کرده اید، اعتبار بهتری داشته باشید، کیفیت لینک ساخته شده هم بهتر خواهد بود. نمونه ای از یک سایت با کیفیت بالا که میتوانید از آن برای ایجاد یک پروفایل بک لینک استفاده کنید، Gravatar است ، یک سایت آواتار متعلق به وردپرس.

کیفیت یا کمیت؟ کدام یک هنگام لینک سازی اهمیت بیشتری دارند؟

یکی از تصورات رایج و البته غلط بسیاری از صاحبان سایت و وبمستران این است که هرچه تعداد بک لینکهای یک صفحه و در حالت کلی یک سایت بیشتر باشد، شانس سایت برای کسب رتبه های برتر هم بیشتر میشود.

همچنین بخوانید:    لینک سازی داخلی(internal link) چیست و تاثیر آن بر سئو سایت شما

این تصور از این ناشی میشود که گوگل هر بک لینکی را به عنوان یک رای اعتماد برای سایت در نظر میگیرد. اما قطعا هر سایتی و هر رایی ارزش زیادی ندارند. متاسفانه ابزارهای زیادی در اینترنت وجود دارند که میتوانند حجم زیادی بک لینک به صورت خودکار برای سایت شما ایجاد کنند. در نگاه اول شاید چنین ابزارهایی مشابه با راه نجات باشند، اما در واقع یک دام و تله ای بیشتر نیستند.

به طور کلی خرید بک لینک نه تنها راحتتر بلکه ارزانتر از ساخت لینک از طریق ثبت رپورتاژ است. اما این راحتی در بسیاری از موارد نتیجه مثبت هم برای شما به همراه ندارد! خصوصا در حال حاضر که اهمیت فاکتور لینکهای خارجی برای گوگل بیش از پیش افزایش یافته و رقابت سایتها بای ساخت لینک با کیفیت هم بیشتر شده است.

برای ساخت بک لینک، از هرنوعی چه پروفایلی و چه sitewide باید به مواردی از قبیل اعتبار دامنه، اسپم اسکور، ارتباط موضوعی بین دو سایت و … توجه داشته باشید. هرچه در انتخاب این موارد دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهید، رد پای کمتری از خود به جا گذاشته و گوگل را کمتر به فعالیتتان حساس میکنید. بنابراین به جای آنکه به دنبال یک فهرست بالا بلند از سایتها و فرومهایی باشید که میتوانید رایگان در آنها لینکسازی کنید، به دنبال استراتژی لینک سازی خارجی با کیفیت باشید.

تشخیص کیفیت پروفایل بک لینکتشخیص کیفیت پروفایل بک لینک

گرچه ساخت بک لینک پروفایلی ساده تر و کم هزینه تر است، اما همیشه هم با نتیجه خوبی همراه نیست! با مرور فهرستی که در اختیارتان قرار دادیم، احتمالا متوجه شده اید که تمام سایتها از لحاظ کیفیت بسیار ضعیف هستند. سایت هایی وجود دارند که در نگاه اول بک لینک اسپم به نظر می رسند. اما سایتهایی هم هستند که در نگاه اول عالی ولی از لحاظ سئو بدترین انتخاب برای ایجاد بک لینک هستند!
برای تشخیص اینکه آیا سایت درستی را برای ایجاد بک لینک انتخاب کرده اید یا نه، میتوانید از ابزار Checker Backlink Free استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک سایت مورد نظرتان را وارد کرده تا مشخصات آن را دریافت کرده و آنالیز کنید. در میان معیارهای نشان داده شده، دو مورد Trust Flow و Citation Flow مهمترین مواردی هستند که باید به آنها توجه کنید. Citation Flow  به کیفیت بک لینک پروفایلی اشاره دارد. از طرف دیگر ، Trust Flow نشان دهنده کیفیت سایتهایی است که در این سایت بک لینک ایجاد کرده اند.

به عنوان یک قانون کلی، بهتر است که در سایت هایی با امتیاز Citation Flow و Trust Flow کمتر از ۴۰ ثبت نام نکنید. به کیفیت توجه کنید، نه کمیت! بهتر است به جای ساخت بک لینک پروفایلی در هر سایتی، بهترینها را انتخاب کرده و لینک سازی کنید.

همچنین بخوانید:   چگونه لینک باعث بدست آوردن رتبه های بالا سایت شما در موتورهای جستجو میشود؟

البته به خاطر داشته باشید که همه چیز به استراتژی لینک سازی سایت شما بستگی دارد. در صورتی که قصد دارید فقط در سایت هایی که به نوعی با موضوع سایت شما در ارتباط هستند لینک سازی کنید، احتمالا مجبور به انتخاب چند سایت بی کیفیت هم خواهید شد!

اهمیت بک لینک پروفایل در سئـوی سایت شما

بک لینک پروفایل یکی از راه‌های سئو OFF PAGE است که در ساخت بک لینک برای سایت شما اهمیت دارد. امروزه عصر ارتباطات است و رسانه‌های اجتماعی مختلفی وجود دارند که کار را برای شما آسان می‌کنند. شما می‌توانید در انواع سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی مختلف برای خودتان پروفایل بسازید و لینک سایت‌تان را در اطلاعات پروفایل قرار دهید. این کار به نوعی بک لینک محسوب می‌شود. به جز این مورد، سایت‌هایی وجود دارند که دارای انجمن‌های بحث و گفتگو هستند و کاربران زیادی عضو آنها هستند. از این راه هم می‌توانیدکار بک لینک‌سازی پروفایل را انجام دهید.

همانطور که می‌دانید،زمانی که شخصی از سایت خودش به سایت شما لینک می‌دهد، در واقع یک بک لینک برای شما ساخته می‌شود که بعضی این کار را به عنوان لینک ورودی یا بک لینک خارجی می‌شناسند.اما حالا ممکن است بپرسید که اهمیت بک لینک پروفایل چیست؟آیا واقعا روش‌های بک لینک سازی برای سئو سایت مفید و موثرهستند؟ بک لینک در معرفی سایت به موتورهای جستجو بسیار تاثیرگذار است.

برای مثال موتورهای جستجوی گوگل صفحه سایت شما را بررسی کرده و با توجه به لینک‌های درون آن اعتبار و ارزش صفحه مورد نظر را مشخص می‌کنند.پس در یک کلام بک لینک‌ها قطعه دیگر پازل در تعیین رتبه سایت شما هستند و مساله دیگری که خوب است درباره کاربرد بک لینک بدانید این است اطمینان حاصل کنید که سایت شما آمادگی دریافت بک لینک را دارد.

زمانی بک لینک‌سازی جزء روش‌های اصلی رتبه‌بندی سایت‌ها به شمار می‌آمد و هنوز هم کاربردهای خوبی در سئوی سایت شما دارند. هر چه تعداد بک لینک‌های صفحات سایت شما بیشتر باشد، طبیعتا در لیست بالاتر موتورهای جستجو قرار می‌گیرید. بنابراین تعداد بک لینک‌های مورد اطمینان بیشتر و باکیفیت از جمله عوامل موثر در این باره هستند.

لیست سایت بک لینک پروفایلی رایگان

لیستی از سایتها جهت ساخت بک لینک های پروفایلی را در ادامه خدمت شما معرفی و تعیین استراتژی لینک سازی پروفایلی در این سایت ها را به شما واگذار خواهد کرد.

اکیداً توصیه می کنیم پیش از لینک سازی پروفایلی، یک برنامه و استراتژی مناسب تعیین نمائید. در صورت لینک سازی پروفایلی اشتباه، ممکن است صدمه جدی به سئوی خارجی سایت شما وارد شود.

webbuzzfeed.com
blog5star.com
issuu.com
verybigblog.com
blogozz.com
fiverr.com
myfolio.com
myparisblog.com
thelateblog.com
blogacep.com
actoblog.com
livejournal.com
activablog.com
blogproducer.com
blogginaway.com
newsbloger.com
klout.com
blogsmine.com
bloggazza.com
blogspothub.com
yumpu.com
blog4youth.com
goabroadblog.com
spreaker.com
win-blog.com

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است