Close

.:: سبد خرید شما

سابسکرایب یوتیوب چیست و چه راهکارهایی برای افزایش آن وجود دارد؟

⏱️ مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه
🖋 نویسنده: نسرین عسگری 📅 29 خرداد 1400

یوتیوب به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری ویدیو، با بیش از ۲ میلیارد نفر کاربر همواره یکی از موفق ترین شبکه های اجتماعی در جهان شماره می شود.

امروز می‌خواهیم در خصوص یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی که در یوتیوب شما را تبدیل به یک فرد مشهور میکند صحبت کنیم.

سابسکرایب یوتیوب چیست؟

سابسکرایب در یوتیوب همانند فالو کردن در اینستاگرام است. هر کس که در یوتیوب عضو باشد می‌تواند با سابسکرایب کردن چنل های مختلف، از جدید ترین ویدیو هایی که توسط آنها به اشتراک گذاشته می شود با خبر شود و به تمامی ویدیو های منتشر شده از سوی آن کانال، دسترسی داشته باشد.

هر چه میزان سابسکرایب های یک چنل بالاتر باشد شخص صاحب چنل در یوتیوب شناخته شده تر می شود و به تدریج ویدیوهای آن بازدید بیشتری دریافت می کنند. علاوه بر آن هر چه میزان سابسکرایب های یک چنل بالاتر باشد میزان اعتبار آن کانال نیز بیشتر است.

امروز با ما همراه باشید تا چند ترفند و تکنیک مهم برای افزایش سابسکرایب در یوتیوب را یاد بگیریم.

تبلیغ کنید تا دیده شوید!

اولین و بهترین روش برای افزایش سابسکرایب های چنل یوتیوبی شما، تبلیغ کانال خودتان در سایر شبکه‌های اجتماعی است. برای مثال اگر پیج‌ اینستاگرامی دارید که در آن اعضای فعال زیادی شما را فالو کرده اند می توانید با اشتراک گذاری لینک کانال یوتیوب خود افراد را دعوت کنید که سری به کانال یوتیوب شما بزنند و آن را دنبال (سابسکرایب) کنند.

از بازدیدکنندگان درخواست کنید

دومین شیوه ای که می توانید با استفاده از آن میزان سابسکرایب های خود را افزایش دهید، درخواست این موضوع از بینندگان ویدیوهای شماست. ممکن است تعداد بازدیدکنندگان ویدیو شما بالا باشد اما میزان تعداد نفراتی که شما را دنبال کرده‌اند پایین باشد، در چنین مواردی بهتر است که با ساخت یک ویدیو کوتاه در ابتدا و انتهای ویدیوی اصلی که قرار است منتشر کنید از بینندگان ویدیوی خود بخواهید که شما را در یوتیوب دنبال کنند و به آنها یادآوری کنید که با فشردن دکمه سابسکرایب کانال شما، می توانند جدیدترین ویدیوهای شما را با سرعت بیشتری ببینند.

پروتکل انتشار داشته باشید

از دیگر مواردی که سبب می‌شود تا تعداد اعضای کانال یوتیوبی شما افزایش پیدا کند، رعایت زمان تولید و انتشار ویدیوی شماست. برای مثال اگر قرار است که شما هر هفته یک ویدیو در کانال یوتیوب خود منتشر کنید، باید این روند به صورت دائم تکرار شود.

همچنین بخوانید:   سن و عمر یک دامنه چه میزان در سئو سایت موثر است؟

اگر در ساعات مناسب و روند منظم، ویدیو های شما منتشر شود، به مرور زمان شاهد خواهید بود که چنل شما در جذب تعداد اعضا در حال رشد و پیشرفت است.

لوگو و بنر اختصاصی خودتان را داشته باشید

دستی به سر و روی کانال یوتیوب خود بکشید. برای کانال خود یک بنر مناسب و لوگوی اختصاصی طراحی کنید. با این کار یوتیوب و کاربرانی که ویدیوهای شما را تماشا می کنند اثبات می کنید که به کانال خود اهمیت می دهید و فعالیت شما در یوتیوب به طور جدی و مداوم است.

عنوان های هیجان انگیز و خلاقانه انتخاب کنید

استفاده از عنوان های جذاب و هیجان انگیز برای معرفی ویدیوهای خود، باعث می شود تا تعداد کسانی که شما را دنبال می کنند افزایش پیدا کند.

علت این است که شما در مخاطبین خود کشش ایجاد می کنید و به ویدیو خود رنگ و لعاب می بخشید. شاید ویدیوی شما موضوعی تکراری داشته باشد و یا مشابه سایر رقیبان شما باشد، اما با انتخاب یک عنوان اختصاصی و جذاب شما میتوانید میدان رقابت را به دست بگیرید و از یک موضوع تکراری، یک عنوان تازه بسازید. میزان نتیجه بخش بودن این راه حل، و تمامی موضوعاتی که نیاز به خلاقیت دارد، وابسته به میزان قدرت شما در تفکر خلاقانه است.

سخن آخر

امیدواریم که در این محتوا از بک لینک به شما کمک کرده باشیم تا از مهم ترین و ساده ترین راهکارهای افزایش تعداد سابسکرایب کانال یوتیوب خود مطلع شده باشید، و از آنها استفاده نمایید. در مطالب دیگر بک لینک با ما همراه باشید تا با ترفند های بیشتری از دنیای یوتیوب آشنا شوید.

شما چه راهکارهای تازه ی دیگری برای افزایش تعداد دنبال کنندگان در یوتیوب سراغ دارید؟

 

24 دیدگاه

  • ,چرا یه سایت خوب مثل یوتیوب باید فیلتر باشه؟؟؟؟ تو این سایت هر چی بخوای هست، به اندازه ای هم رقابت زیاده که همه فیلم و کلیپ ها حرفی برای گفتن دارن چه آموزش چه سرگرمی و هر چیز دیگه ای که فکرش رو بکنی
  • بعضی از کلیپ های یوتیوب خیلی جدید و خوبن. من خودم یوتیوب رو بیشتر از اینستا قبول دارم و فعالیتم تو یوتیوب هستش
  •  محتوای با کیفیت تولید میکنم اما متاسفانه اصلا بازدید نمیخوره. به نظر شما چرا اینطوریه؟
  • هروقت که مطلبی رو سرچ میکنم و با یوتیوب فیلتر شده مواجه میشم واسم سوال میشه که چرا سایت به این مفیدی باید فیلتر باشه
  • یوتیوب خیلی‌ داره رواج پیدا میکنه و به نظرم لازمه که همه کسب و کارها پیج های یوتیوبشون رو فعال کنن