Close

.:: سبد خرید شما

می‌خواهید در سئو به موفقیت برسید؟!

🖋 نویسنده: رضا رستم زاد 📅 02 مرداد 1397

عملکرد خوب با اجتناب از عادات بد گذشته آغاز می‌شوند.

کارها و فعالیت های بی‌اثر و بیهوده را حذف کنید و آن‌ها را با تاکتیک‌های متمرکز و استراتژیک جایگزین کنید.

در اینجا شش روش عالی برای انجام این کار وجود دارد:

بهبود در رتبه بندی

۱. به طور استراتژیک به کلمات کلیدی نزدیک شوید

بدون تحقیق کلید واژه مناسب، هر فعالیت سئو به شکست منتهی می‌شود. تحقیقات کلیدواژه مرحله اصلی بوده و شروعی برای فعالیت سئو می باشد .

کلمات کلیدی مانند ” غذای سگ ” را در نظر بگیرید . این ممکن است توسط افرادی که به دنبال اطلاعات درباره مواد غذایی و یا اخبار مربوط به آن هستند مورد استفاده قرار گیرد . اما یک عبارت ویژه کلیدواژه مانند ” خرید غذای سگ خام ” احتمالا توسط فردی انتخاب می‌شود که آماده خرید نوع خاصی از سگ‌های شکاری است.

کلیدواژه باید به همان اندازه که ممکن است مختص شرکت شما  و سایت شما باشد و یک لحن مکالمه ساده و محاوره‌ای داشته باشد نه یک محیط بازاریابی!  فقط در نظر بگیرید که کاربران چگونه مطالب را در اینترنت جستجو می کنند ..

در حالی که کلمات کلیدی اساس درک موثر و رقابت را تشکیل می‌دهند – – یک بازار هدف ، تلاش برای رتبه‌بندی موتورهای جستجوی رتبه ۱ ( یا حتی برای یک نقطه برتر ) برای موقعیت برتر موقعیت کسب‌وکار شما معمولا زمانی بسیار دشوار است که شما یک فعالیت سئو را با رقبایی که این کار را برای مدتی انجام می‌دهند ، آغاز کنید.

به جای آن ، کلماتی را به کلمات کلیدی اضافه کنید. به طور مداوم تا جایی که می‌توانید محتوای فوق‌العاده‌ای منتشر کنید، که به طور طبیعی شامل کلمات کلیدی است، و ترافیک جستجوی خوبی را مطمنا ثبت خواهید کرد. این نوع ترافیک معمولا از کلمات کلیدی ای نشات می‌گیرد که احتمالا هرگز در طول مرحله تحقیق پیدا نخواهد شد و اغلب هدفمند بوده و منجر به بهینه شدن و کسب رتبه بهتر می‌شوند.

محتوا در سئو

۲. به طور دقیق به یک قانون یعنی اصالت پایبند باشید.

وقتی نوبت به سئو است ، اصالت به محتوای کپی یا همان متن موجود در نشانی‌های اینترنتی متفاوت اشاره می‌کند – چیزی که همیشه باید از آن دوری کنید. مقالات آماده و تکرار شده و استفاده شده  از سایت‌های دیگر نه تنها نقض بالقوه کپی‌رایت هستند، بلکه محتوای کپی نیز ایجاد می‌کند که می‌تواند رتبه جستجوی سایت شما را خراب کند.

بررسی کنید که آیا سایت شما با استفاده از ابزارهایی مانند CopyScape، SiteLiner و Frog دارای محتوای کپی است یا خیر.

۳. جایگاه سایت خود و لینک‌های داخلی را بررسی کنید

روش جستجوی سایت شما نقش مهمی در چگونگی تعیین اهمیت هر صفحه ایفا می‌کند. به بیان ساده، هر چه بیشتر یک صفحه با وب سایت شما مرتبط باشد، جریان PageRank بیشتر خواهد بود وبالاتر از آن میزان بازدید از سایت شما بهبود می یابد .

4. تنظیم سرعت ترافیک سایت تان

سرعت  ترافیک  عاملی در رتبه‌بندی موتورهای جستجو و همچنین نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. آمازون محاسبه کرد که افزایش یک – ثانیه‌ای در سرعت صفحه – بار یک شرکت ۱.۶ میلیارد دلار در هر سال هزینه خواهد داشت. مطالعات دیگر نشان داده‌اند که ۴۰ درصد از بازدیدکنندگان سایت از سایتی که بیش از سه ثانیه طول می‌کشد بازدید می‌کنند. با این حال، اغلب مالکان تجاری یا  وب مسترها  تلاش خود را برای بهینه‌سازی سرعت بار سایت خود انجام نمی‌دهند.

همچنین بخوانید:   زبان نشانه گذاری اسکیما چیست و چه اهمیتی در افزایش نرخ کلیک شما از گوگل دارد

بالاترین رتبه در سئو

5. اگر بودجه برای خرید بک لینک ندارید آنها را پیدا کنید

از آنجا که کمیت و کیفیت لینک‌های ورودی شما تاثیر قابل‌توجهی بر رتبه‌بندی سایت ها دارد، وسوسه خرید پیوندها در سایت‌های دیگر قوی است. موتورهای جستجو در تشخیص لینک‌های مشکوک، فریبکار و غیر طبیعی بسیار خوب هستند.

سئو و موفقیت

6. طبیعی باشید

اگر احساس می‌کنید که شما مجبور هستید کلید واژه کلیدی را به یک جمله تبدیل کنید، به سئو به معنای  اشتباه نزدیک می‌شوید. در حالی که چگالی کلمه کلیدی پنج سال پیش یک مفهوم محبوب بود، حالا دیگر بی‌ربط است. در عوض، بر روی ایجاد محتوا تمرکز کنید که خوانندگان تان بهبود پیدا میکند.

اگر یک جمله غیر طبیعی به نظر می‌رسد چون شما سعی دارید آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، آن را تغییر دهید. لازم نیست پول خود را صرف یک متخصص سئو کنید تا به طور چشمگیری دیده شدن شما را بهبود بخشد. گام‌های ساده می‌تواند به افزایش زیاد سئو برسد.

برچسب ها

2 دیدگاه