پنج راه حل سریع برای تقویت سئو شما در سال 2018 میلادی
امروز مناسب ترین زمان برای ارزیابی استراتژی SEO خود و بررسی بهترین راه های بهبود می باشد .
تصمیمات جدید تنها در مورد اهداف شخصی ما نیستند، بنابراین اکنون میتواند زمانی ایدهآل برای تمرکز بر روی اهداف کسبوکار شما بوده و به دنبال بهترین راه برای ارتقای سئو در بهبود : (قدرت، ارزش و رتبهبندی) باشد.
اگر در مورد نحوه شروع SEO برای سال 2018 میلادی می خواهید بیشتر خود را تقویت کنید، این چند پیشنهاد برای شما مفید خواهد بود :
1. افزودن ارزش
به همان سادگی که به نظر میرسد، ایجاد محتوا مهم است. در حالی که ارتباط خود را برای هدف مخاطبان نیز حفظ میکنید.
این تنها درمورد ایجاد محتوای کیفی نیست.
بلکه در مورد دانش شنوندگانتان، تا حدی محتوا مفید است که شانس بیشتری برای رتبهبندی بالاتر در نتایج جستجو برای پرس و جوهای مرتبط دارد.
نکات سریع و مهم برای افزودن ارزش بیشتر با محتوای خود:
- محتوای موضوع خود را بررسی کرده و رایج ترین موضوعات را بیابید.
- بیشتر در مورد تنوع مخاطبین خود بستر را فراهم کنید و سوالاتی را که میخواهید به آنها پاسخ دهید پیدا کنید.
- بهترین راه برای استفاده از زمان و شرایط موجود را پیدا کنید، به گونهای که بتوانید رقبای خود را شکست دهید.
- در بهبود موقیت و جایگاه خود تردید نکنید، به شرطی که برای هدف مخاطبانتان هم مفید باشید.
2. بهبود تجربه جستجو کاربر ( تسهیل تجربه مرور)
تجربه کاربر برای SEO حیاتی است ، بنابراین ممکن است ایده خوبی برای آزمایش میزان تاثیر آن بر ترافیک سایت شما باشد.
در حقیقت، تجربه کاربر قبل از بازدید کاربر از سایت شما آغاز میشود و طبق گفته فارستر، ۹۳ درصد از تجربههای آنلاین با جستجو آغاز میشوند.
ترفندهای لازم برای اطمینان از بازدید :
- لینک وبسایت خود را آزمایش کنید و لینکهای شکسته را برای به حداقل رساندن صفحات خطا یا محتوای کپی مشخص کنید.
- محتوای شما باید برای کاربران و موتورهای جستجو جذاب باشد و از این رو، هر دو گزینه: (قابل خواندن و رندر بودن) باید مورد توجه قرار گیرد.
- مدیر سایت باید به کاربر کمک کند صفحات بدون مشکلی را مرور کند. از ساختار منو به ساختار پیوند و طراحی صفحه، حتی محتوای جزئی نیز ممکن است بر نظر و بازدید کاربر تاثیر بگذارد .
- سرعت صفحه مهم است، بنابراین فراموش نکنید که آن را لحظه به لحظه آزمایش کنید. از تصاویر سنگین به اسکریپت های غیر ضروری، همیشه یک دلیلی ست که سایت شما کند می شود.
AMP نیز ممکن است به سایت شما مرتبط باشد و به نظر می رسد گوگل صفحاتی را که شروع به استفاده از آن می کنند ترجیح می دهد. آیا وقت آن است که با آن آزمایش شود؟
3.زمان بیشتری را در محتوای خود سرمایه گذاری کنید
از سال 2016 مشخص شد که موتورهای جستجو بر محتوای واقعی تمرکز می کنند و در بهینه سازی آن دقتی نمیکنند .
در صورتی که محتوای شما برای مخاطبان شما به اندازه کافی جذاب نباشد، وقت بیشتری را نیز برای بازدید سایت صرف نمیکند.
نظارت بر کلمات کلیدی، آمار سایت، سطح تعامل در هر موضوع و پیدا کردن آنچه که واقعا کاربران از صفحه شما انتظار دارند.
آیا موضوعات و ساختار جذاب به مخاطبان ، هدف شما هستند؟
به یاد داشته باشید، ترکیبی از بازدید کاربر با زمان بیشتر با محتوای با کیفیت می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر رتبه بندی SEO شما داشته باشد.
4. بهینه سازی محتوای بصری
محتوای بصری همیشه مهم تر است. محتوای بصری متن را به بهترین وجه (یا حتی جایگزین آن) مدیریت تکمیل میکند و مطمئنا این مسئله می تواند روی SEO تاثیر بگذارد.
محتوای بصری هم برای موتورهای جستجو بهینه شده است که تنها چند دقیقه طول می کشد تا عملکرد SEO خود را افزایش دهد.
نکات مهم :
- به دقت در مورد عنوانها فکر کنید.
- فراموش نکنید که متن وکلمات کلیدی را اضافه کنید.
- با توجه به محتوای متن فایلی ویدیوئی ایجاد کنید تا جستجو محتویات شما از موتورهای جستجو را آسان تر کند کند .
- ایده قرار گرفتن ویدیو را در سایت خود در نظر بگیرید، نه فقط یوتیوب.
- منحصر به فرد باشید، شخصیت اضافه کنید و محتوای بصری خود را ارائه دهید.
5. پیگیری آنلاین خود را به روز نگه دارید
حضور آنلاین شما فراتر از سایت شما مهم است . مشکل این است که ما دوست داریم فراموش کنیم که چگونه پیگیری آنلاین ما ممکن است به تمام بسترهای متفاوت گسترش یابد ، ممکن است در برخی نقاط امتحان کنیم و سپس رها کنیم.
2 دیدگاه